Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
158

Over ons

Piet en Annalien willen een rondreis maken door een aantal Europese landen. Start van de reis 28 februari tot Hemelvaart 2022.

Onze 2e reis is naar Sardinië en begint op 2 augustus 2023 en eindigt op 11 oktober. Ditmaal geen caravan maar hotels en appartementen op Sardinië

Zo af en toe proberen we het e.e.a. via dit medium te delen zodat je een beetje op de hoogte bent van hetgeen wij aan het doen zijn.

Over onze reis

"Reisgezelschap": Mazda CX5  XH-983-P (2019) met een Fendt Tendenza 495 52-WL-FL (2014)

De bedoeling is om vanaf Wijk bij Duurstede via België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal om vervolgens weer via Spanje, Frankrijk en België terug te keren in Wijk bij Duurstede. Een reis van ruim 7500 km.

De tweede reis (Sardinië) doen we alleen met de auto en dat is nog steeds de Mazda. Via Luxemburg, Frankrijk, overtocht per nachtboot van Nice naar Porto Torres op Sardinië. Later de overtocht per dagboot van Olbia naar Livorno en verder via Italië, Zwitserland en Duitsland weer naar huis.

Bezochte landen

Wij hebben 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zwitserland.