Ons eerste verslag(je)

3 maart 2022 - Saint-André-de-Roquelongue, Frankrijk

Vertrokken op de 28e met bestemming Luxemburg. Voorspoedige reis en na zo'n 330 km op camping Fuusenkaul overnacht bij een graadje of -2, lekker koud.

De volgende dag door naar Frankrijk. Doel is omgeving Beaune. Na ruim 400 km aangekomen op camping Beaune. Onderweg bij een stop op een p-plaats toevallig mensen in een camper ontmoet die we ook op camping Fuusenkaul hadden gezien. Wat bleek, ook hen kwamen we op de camping Beaune weer tegen. Toeval bestaat niet. Sterker nog, ze kwamen ons al een beetje bekend voor en bleken uit Driebergen te komen. Het was de keurslager op de Sluis, een winkelcentrum waar wij boodschappen deden toen we nog in Driebergen woonden. Op de camping in Beaune gezellig samen geborreld.

Volgende dag door naar Cruas, camping Harmony. Na zo'n 300 km waarbij de tolbadge zijn werk geweldig deed daar aangekomen. De eerste keer met die tolbadge was een beetje spannend. Je weet tenslotte pas na de eerste keer of ie het ook doet of niet. Maar gelukkig gingen de poortjes open en konden we zonder oponthoud gewoon onze weg vervolgen.

Vandaag (3 maart) door naar Sigean, camping Le Grange Neuve. Ook nu weer een voorspoedige reis van 300 km. Net na het middaguur aangekomen en bij een graad of 18 voor de eerste maal in korte broek en korte mouwen.

Morgen is het reisdoel directe omgeving Barcelona. Een rit van zo'n 200 km.

Opm: de Mazda in combinatie met de Fendt caravan doet het uitstekend.

1. Elly:
    3 maart 2022
    Wat fijn dat alles goed verloopt voor jullie. En wat een toeval dat je iemand uit driebergen tegenkomt. Ik hoop dat ik dit allemaal goed begrijp en dat jullie de reactie kunnen lezen. Ik hoor het wel of het goed is gegaan.
    Ja en nu hoe verstuur ik dit. Hihi
  2. Piet en Annalien:
    goed gedaan wijfie.
  3. Elly:
    3 maart 2022
    🤣🤣🤣🤣 trots op mezelf. Slaap lekker voor zo
  4. Atie:
    4 maart 2022
    Wat een fijn positief verslag! Ik heb ook goede ervaringen met de tolbadge in Fr. Grappig die slager uit Driebergen ! Veel liefs en veel reisplezier met kortebroek.
  5. Hielkje:
    4 maart 2022
    Heerlijk en nu lekker weer geniet ervan
  6. Peter van Haasteren:
    5 maart 2022
    Hé vakantiegangers. Toch in februari vertrokken! Haha Goed bezig en lekker de zon tegemoet. Heel leuk om jullie zo te volgen. Genietse en we reizen met jullie mee. Gr Peter.